Passasjeren kjeftet på Kundebehandleren. Måten hun løste det på? Jeg klarer ikke å slutte å le.

ET UTSOLGT FLY MÅTTE KANSELLERES PGA STREIK

En kundebehandler for Norwegian hadde ansvaret for en lang kø med reisende som ville bytte fly. Ut av det blå, brøyter en sint passasjer seg fram i køen og fram til skranken. Han vifter bryskt med flybilleten sin foran nesen på kundebehandleren, og sier:
«Jeg MÅ få på plass på det neste flyet, og jeg må sitte på FØRSTE RAD.»

Tusenvis av nordmenn har fått økt forbrenning og bedre helse med dette trikset >>

«Beklager, jeg skal hjelpe deg så godt jeg kan, men jeg må hjelpe de andre som står foran deg i køen først. Når det blir din tur er jeg sikker på at vi finner en løsning på problemet ditt» svarte kundebehandleren.

Den sinte passasjeren virket slettes ikke overbevist. Og fortsatte med høy røst, slik at alle andre i køen også kunne høre hva som ble sagt: «VET DU IKKE HVEM JEG ER?»

Resolutt og med et smil om munnen grep kundebehandleren mikrofonen:
«Kan jeg få deres oppmerksomhet, vi har en reisende her ved skranke 14, SOM IKKE VET HVEM HAN ER. Hvis noen her kan være behjelpelig med å finne ut hvem han er, vennligst kom til skranke 14.»

Samtidig som alle i køen begynte å gapskratte, skulte mannen sint på kundebehandleren, og sa «Dra til helvete!»

Uten å nøle, svare kundebehandleren: «Beklager så mye, men det må også vente.»

Likte du denne historien, del den videre da vel!

Les hvordan flere tusen nordmenn har fått økt forbrenningen sin og fått mye bedre helse med dette naturlige produktet >>>

187 Comments

Legg til en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *